Tblisi nattflygning!

Dåligt med skrivande från min sida. Har bara inte hittat orken att skriva nu när jag varit i här i Riga. Igår flög jag till Milano (Malpensa) och till Helsingfors. Helsingforsflygningen var det kortaste jag gjort. Flygtid på 38 min. 
Inatt flyger jag till Tblisi och i morgon bitti flyger jag tillbaka till Vilnius igen. Ska försöka skriva på söndag om hela veckan här i Riga. I morgon kommer jag inte orka i alla fall efter att ha flugit hela natten.
Men nu måste jag sticka till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej brorsan! Hur gick nattflygningen?
Hor av dig nar du fatt ditt schema for slutet pa juni. Vi funderar pa att komma hem en helg och det vore toppen om du var dar sa att vi kan cykla och bada!

Saknar dig!

Kram syster-yster

2008-06-01 @ 20:25:48
URL: http://parislisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Grabben! Nu har jag betalat flygläkarräkningen. Skicka gärna ditt arbetsschema. Det är roligt och se var du befinner dig. Här är +25 och det ska bli varmare. Egentligen borde jag hålla talet på nationaldagen i badbyxor men det får bli slips och kavaj. Pappa

2008-06-04 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0