Till Berlin!

Då är ännu en dag på jobbet avklarat och idag bar det av till Berlin. En lagom lång flygning på 1h 30min. Tog tyvärr inga bilder idag. Fick aldrg riktigt tid tyvärr. I morgon bär det av till München. Ska också bli väldigt spännande. Har aldrig varit i tyskland... Inte för att man kan säga att jag har varit där nu heller, men det ser (i alla fall från flygplanet) ut att vara ett väldigt fint land.

Fick mail idag från uniforms-"damen" om att ho skickat min uniform och att den borde finnas på kontoret i morgon. Ska se om den gör det eller om det tar ytterligare några veckor för dom att frakta den från Riga till Vilnius också.

Sen till syrran (som jag vet läser bloggen) skulle jag behöva hjälp med att fixa till bloggen så den blir lite finare. Hade aldrig någonsin kunnat tro att jag skulle be min syster om hjälp med datorer. Men jag har bara inte tid att sätta mig och pilla med den, ifs kanske inte hon heller har det... Eller om det är någon annan som läser som vet hur man snabbt kan göra den lite finare med några av mina bilder osv...

Nu är det läggdags för mig! Go natt!

Kommentarer
Postat av: ParisLisa

Ah, trodde aldrif nansin att du skulle behova be mig om hjalp heller! Maila mig lite foton fran nar du flyger eller andra foton som du vill ha med sa kan jag forsoka fixa en header. Sen kan jag andra fargerna lite, vad vill du ha for farg?
Kan lagga in ett foto till hoger med lite text oxa. Problemet ar att om jag gor det och du inte gillar det sa vet jag inte hur man far tillbaks den gamla layouten..
Maste aven ha ditt password ;)
ar ensam hemma imorrn och sondag sa passa pa! ;)
kram syrran

2008-03-14 @ 22:59:16
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0