Hemma i Sverige

Då var man hemma i Sverige igen. Åker till Vilnius den 5:e och börjar flyga den 7:e. Börjar närma sig med stormsteg och jag måste medge att jag är lite nervös.

Jag skrev i tidigare i inägg att jag skulle skriva med jag har bara inte orkat. Har i alla fall flugit mina pass i simulatorn och klarat min OPC (en slags uppflygning innom bolaget). Men jag har inte fått min uniform än. Skulle fått den i måndags med i onsdags fick jag veta att jag skulle få den när jag kom mer till Vilnius.

Jag, Niklas och Jes har hittat en liten lya i centrala Vilnius! Den ligger i gamla stan, 140 kvm, 3 våningar och kostar 1000 euro i månaden inklusive el, värme och städhjälp!!! Vi är hur näjda som helst. Vi ska gå och titta på den när vi kommer ner. Det var två airBaltic piloter som bodde där innan men som ska till andra bolag nu.

Ska försöka bli lite bättre på att skriva, men det är inte alltid jag orkar!

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0