Första och andra flygningen!

Då har man utfört min första flygningar. Första bar av till Dublin och den andra till Köpenhamn.

image16
Här sitter jag på 36000 ft påväg till Dublin. Han bara ta 3 bilder innan batterierna dog. Det var lite trist. 
Det roliga var att vi blev lite sena pga att en passagerare var sen. Det roliga med det var att gubben var död. Så flighten blev försenad av en passagerare som inte äns var vid liv. Lite kul när man tänker på det.

image17
Här har vi den härliga utsikten från mitt kontor. Det är helt underbart!

När vi flög till Köpenhamn filmade min saftypilot och jag ska försöka lägga upp dom, men det har väldigt lång tid att ladda upp dom så jag får se hur många jag hinner med ikväll. Taxin kommer och hämtar mig och Niklas kl 04.50 i morron så det är snart läggdags. Klockan är snart 21 här.


Här ser ni mig flyga över Malmö på väg in till bann 22L på Kastrup (Köpenhamn)



Här är jag på sista biten på inflygningen. Dessvärre tog batterierna slut i kameran c:a 50 ft innan landning. Men det blev en ganska bra landning. Lite hård men inte så farligt.

Go natt alla!

Kommentarer
Postat av: Diana

oj herregud va fint! där vill jag oxo ha ett kontor i framtiden !! avundsjuk!

2008-03-09 @ 20:17:56
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se
Postat av: nathalie

va häftigt! :) måste vara ett riktigt roligt jobb!
Ha en bra kväll

2008-03-09 @ 20:25:05
URL: http://nagotvanligt.blogg.se
Postat av: ParisLisa

Gud vad haftigt!!! Ar sa stolt over dig! Stor kram fran syrran

2008-03-09 @ 20:55:39
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0