Tidsbrist!

Det har varit en ganska tuff tid nu några veckor. Det har blivit ganska mycket flygande. Först var jag och flög i Riga och sen när jag kom tillbaka till Vilnius blev det ett ganska maxat schema. Nästan bara långa flygningar. Den här veckan var jag planerat att flyga Milano, Köpenhamn och Barcelona. Men i söndags blev min Barcelona flight ändrad till standby för att jag inte skulle överskrida 100 timmar på 28 dagar. Men igår blev min stanby ändrad till Rom flygning i stället. Så jag kommer kanske ha 2 timmar till gränsen. Så då är det ganska maxat. Jag är helt slut också. När jag väl börjar sent vaknar jag kl.7 och är jätte trött men kan inte sova. Det är lite av en sidoeffekt av att gå upp kl.4 fem dagar i rad.

Just nu ligger jag i sängen, börjar inte förän kl.15 så jag försöker ha lite sovmorgon utan större lycka. Har lite saker jag måste göra innan jag ska till jobbet. Och i morgon åker jag hem till sverige då Therese tar studenten! Ska bli kul. Sen på fredag flyger vi båda ner till Vilnius igen.


Här är en bild från Köpenhamn då vi står parkerade brevid Vilnius planet...


Mitt kontor..


Mitt rum när jag bodde i Riga.


Här är en bild på de kännda hansabanks huset i Riga vid kl.4 på morgonen.


Riga


När jag kom tillbaka till Vilnius igen hade det skett lite ändringar såklart. Bland annat hade vår sörsta konkurrent skaffat sig en 757a och denna morgon låg dom och studsade i varvet med en. Som att flyga en lite större pa28.


Så här såg jag ut efter mina studsar på sterling, något svettig men sjukt glad!


Till sist slänger jag in en bild som är tagen på Düsseldorfs flygplats när vi väntade på att så starta.

Ska försöka skriva snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0