Tidiga arbetsdagar....

Jag skerv tidigare att jag skulle komma med mer info om nattflygningen till Tblisi och min tid i Riga. Men det har inte blivit av, som ni kan se. Jag har varit helt slut sen jag kom tillbaka från Riga och den här veckan har jag börjat jobba kl.05.00 alla dagar. Detta har i sin tur ett till att jag inte orkat skriva något. Jag har bara ätit middag och gått och lagt mig när jag kommit hem. Nu på lördag är jag ledig innan en ny arbetsvecka börjar och då hoppas jag hinna ladda upp batterierna och skriva lite. Det kommer säkert bli 30-40 bilder som jag tänkte lägga in, men det kanske blir ett helt eget inlägg.

Den här veckan har jag flugit, Dublin, Köpenhamn och Oslo, Dublin och idag flög jag till Düsseldorf. Imorgon flyger jag till Köpenhamn igen. Har även hunnit skaffa 175 timmar efter linecheck. 450 timmar totalt varav 250 på 737an. Jag har nu mer tid på 737 än vad jag hade i totaltid när jag börjarde här på airBaltic. Det är ganska sjukt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Incheck i morgon kl.0550! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0