Snart börjar verkligheten igen...

Nu har vi bara två dagar kvar i paradiset. Vi har varit på en hel del utflykter, inte så jätte många men en del i alla fall. Idag tog vi en båt från Patong till en strand som heter "Freedom Beach", även kallat Sweden Beach pga alla svenskar som brukar åka dit. Det är en strand som nästan helt är avgränsad från resten av världen och men vatten som är klarare än en pool! Ska lägga upp några bilder.
I morgon ska vi åka till Surin Beach som är en bit av himlen. Det är den finaste plats jag någonsin varit på. Man parkerar motorcykeln uppe på bergssidan och sen får man gå genom jungeln för att komma ner till stranden. Ska ta bilder på det i mogon och lägga upp.

Nu ska jag ta och lägga mig, klockan börjar närma sig tolv här mednas ni hemma knappt hunnit hem från jobbet än. Jag har fortfarande mycket kvar att skiva om den här resan, men det kommer senare hemme i Stockholm eller Riga.


Bild på mig i båten påväg till freedom


Freedom, ser ut som en vykort!


Hela stranden


Sista bilden är på mig i strandkanten

Vågar inte lägga upp bilder på några andra innan dom har godkännt bilderna dessutom har det väldigt lång tid att ladda upp dom så jag gör det när jag kommer hem.

Go natt alla läsare, var ni än i världen befinner er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Det ser verkligen skönt ut och bra att du inte har bränt dig (typisk mamma komentar) Passa på och njut de sista dagarna innan ni kommer hem till ett grått och mörkt Stockholm. Kram Mamma

2008-12-15 @ 19:29:05
Postat av: Lisa

Ser superhärligt brorsan! Längtar efter att träffa dig om snart en veckan. Hoppas att resan hem gar smidigare än dit resan.. Och hälsa hela familjen fran oss.



Kram Lisa

2008-12-15 @ 20:02:27
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Shawn

Trevlig blogg :D

Saknar du inte & flyga lite??

Det gör jag eller snarare väntar på fler inlägg från när du jobbar.

Ha de fint

Shawn (blivande pilot)

2008-12-16 @ 23:29:19
Postat av: En tjej

Hej Erik!



Har du någon email man kan skriva till?



Vänliga hälsn,

en tjej i Stockholm

2009-01-10 @ 19:01:26
Postat av: Jocke

Tjena, fan så grymmt att jobba som pilot när man är 21 år, hur gick du till väga med utbildning? =)

MVH Jocke

2009-01-19 @ 16:58:32
URL: http://www.joackimj.blogspot.com
Postat av: Shawn

Erik vad är du???

Det var ett bra tag sen du bloggade...

Vi väntar o väntar skriv snart..

Take care man..

2009-02-10 @ 15:45:41
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad! :-D

2009-02-15 @ 19:39:17
URL: http://gyllene-vanner.se
Postat av: Jimmy

Det var ju riktigt länge sedan.

Dags att återta tronen kanske?

2009-02-19 @ 01:25:45
Postat av: Andreas

Hejsan



Mitt namn är Andreas, blev väldigt fascinerad av din blogg. Är själv på väg att påbörja en pilot utbildning, skulle dock vara roligt att höra hur du nått dit du är idag med tanke på din ålder och vilken utbildning du gått? Hör gärna av dig till min mail!



Mvh

Andreas

2009-03-01 @ 00:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0