Kort inlägg...

Hej alla och ledsen för den dåliga uppdateringen. Tänkte bara skriva några rader nu, med det kommer mer i veckan.

Ikväll flyger jag dubbel köpenhamn så för dom som vill kan man se vår flight på www.flygradar.com och idag heter vi
BTI16M, BTI16T, BTI16B och BTI16H. Ser ni någon av dom på radar skärmen så är det jag som sitter i!

Mesta av min energi den senaste tiden har gått till:

Och om jag ska köpa eller inte köpa den. Men nu har jag bestämt mig till 99% att jag ska köpa en nästa gång jag kommer hem till Sverige! Har testat den förut och har väntat sedan dess på att få möjligheten att köpa en!

Nu hinner jag inte skriva mer, taxin är på ingång!

Kommentarer
Postat av: Perre

Iphone?? Tänk på batteritiden, funkar inte en hel dag med alla funktioner på! Stänga av funktioner, varför då köpa en Iphone. Gissar på att den kommer att uppdateras. Tror det stod i expressen igår 12/8.

Kan heller inte skicka/ta emot MMS.

2008-08-13 @ 22:46:35
Postat av: Perre

Här kommer mer fakta.

http://www.metro.se/se/article/2008/08/13/20/0040-45/index.xml

2008-08-13 @ 23:26:53
Postat av: Holger

Du vet att jag rekommenderar dig att köpa den ;)



Men det är som Perre säger, batteritiden är usel, och man klarar max en dag om man använder den flitigt!



MMS kan man skicka/ta emot om man jailbreakar sin iPhone!

2008-08-18 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0