Tillbaka igen!

Hej alla!

Så då var man tillbaka igen, hyffsat frisk men tillräckligt för att flyga. Blev sjukskriven en vecka och passade på att vara en extra dag i Stockholm. Har flugit 3 flygningar sedan sist. Köpenhamn (mitt andra hem med tanke på hur ofta och är där), Oslo och Rom. I morgon flyger jag till....gissa vad.....jo, Köpenhamn. TVÅ gånger!! Spännande! Men för dom som ville men missade mig sist kommer jag synas på www.flygradar.com och "södraöstersjön". Återkommer med tiderna i morgon! Mellan 12-21 svensk tid. Vi kommer heta BTI16..... och sen M, H, T och något mer som jag inte kan komma på. Men det är bara min flight som heter något med BTI16.... så ser ni den sitter jag i det planet.

image47
Här är en härlig bild på Mamma trädgård hemma i Sverige. Helt underbart att vara i Sverige under våren!

image48
Här är en dålig bild på Stockholm. Den som har öga för det kan i alla fall urskilja Bromma och Barkarby samt några delar av stan. Bilden är tagen på 37000ft från Oslo till Vilnius.

image49
Flighten ner till Rom fick vi flyga i en av våra 737-300or som är utrustade med winglets. Dom sparar mellan 4-7% av bränsleförbrukningen men best av allt: Ser fan så mycket grymmare ut!!!

Tänkte även bara slänga in några bilder på mitt rum i Ville.
image50

image51

image52

image53

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Så fint du har det på rummet, kul att se. Ha det så bra, sov gott! Mamma
Ps. Flyg försiktigt, lågt och långsamt. Ds :-)

2008-04-17 @ 00:01:45
Postat av: Pontus

Hej!
Väldigt rolig blogg du har, oerhört motiverande för en liten CPL-student att läsa!

MVH Pontus

2008-04-19 @ 23:13:52
URL: http://my.opera.com/pontuspilot
Postat av: ParisLisa

Tjena brorsan! Hur gick det med flygningen till MXP?

Sager som mamma, vad fint och stadat rum du har! ;)
Ska forsoka hinna med bloggen den har veckan! Lovar.

Stor kram!

2008-04-20 @ 23:10:32
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Bosse

Bloggen blev snyggare nu efter uppdateringen.

2008-04-23 @ 08:05:57
URL: http://snubbelfot.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0