Jag lämnar Vilnius...

Nu är det klart...Jag lämnar Vilnius. Alla papper är påskrivna av mig och jag väntar bara på att få dom tillbaka från flygchefen. Flytten sker den 15 nov, vet dock inte när jag börjar jobba i Riga. Vår jätte fina lägenhet i Vilnius är också uppsagd vilket känns väldigt tråkigt. Så är det någon som vill ha en fin lägenhet i centrala Vilnius till ett bra pris så är det bara att säga till. Tvivlar dock på att det är allt för många bosatta i Vilnius som läser denna blogg.

Igår kväll blev det även klart med boende i Riga. Vi får ta över en lägenhet där av en gammal kurskamrat från ATPLn. Känns skönt att vi redan har hittat någon stans att bo. Den ska ligga väldigt centralt i Riga vilket känns bra och inte heller allt för långt från bussen. Nu, i och med flytten får man sluta med lyxen och ta taxi till jobbet varje dag, men man lär sig väll att åka buss också.

Jag kommer skriva mer om flytten och så ska jag skriva om min och Thereses Rom resa. Anledningen till att det varit så tomt senaste tiden är att jag helt tappat orken till att blogga. Men ska försöka skärpa mig och skriva ändå!

Kommentarer
Postat av: ParisLisa

Tack brorsan!

Ändrar inte tillbaks, har suttit i flera timmar och nu börjar det kännas bra. Skulle vilja göra fler saker i menyraden men nu är jag för trött.

Om du inte har nat att göra en dag sa kolla in här:

http://www.designadinblogg.se

Massor med tips om vad man kan göra!!



Hoppas att allt är bra med dig!



Stor kram Lisa

2008-10-18 @ 23:31:56
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Perre

Nytt inlägg skulle komma snart? Enligt dig själv!

2008-10-27 @ 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0