Slot tid!

Nu star jag pa jobbet och det ar anledningen till att jag inte har aao med prickar och ring. Jag ska flyga till Paris och vi har just fatt veta att vi har fatt en slot tid. Vilnius flygplats stanger kl.23.30 for att dom jobbar med banan pa natten. Vi ar planerade att landa 15 min innan alltsa kl.23.15. Men den slott tid vi har fatt gor att vi kommer vli forsenade med minst 35min vilket skulle leda till att vi inte kan flyga tillbaka till Vilnius utan maste aka till kaunas, en anna flygplats ganska nara. Och om det hander maste jag och kaptenen flyga over manskinen till Vilnius jatte tidigt i morgon bitti. Men nu jobbar vi forbrilt for att slippa flyga dit. Bland annat tar vi med oss tillrackligt med soppa sa vi slipper tanka i Paris. Sa jag far se om jag ser syrran i paris, eller snarare att hon ser mig. (finns nagra Air France plan att valja pa!) 

Sa ni som laser det nu kan vall halla tummarna for oss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag sag dig!!!! Helt otroligt :) Sag dig fran det att vi stog i ko for att lyfta och sen foljde jag dig med blicken tills du blev en liten prick. ;)

Hoppas att ni kom tillbaks ordentligt.



Nu ska jag dricka cider med mamma och pappa i koket. Stor kram fran syster yster, mamsen och papsen

2008-06-20 @ 23:49:44
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Oscar

Tjena Erik!

Vill komma i kontakt med dig, slänga gärna iväg ett e-mail till mig så får jag din e-mail eftersom den inte framgår här på bloggen.. tydligen.



MVH Oscar

2008-06-22 @ 01:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0