Sjukling...

Hej alla.
Har inte blivit så mycket skrivande. Så vad har hänt? Jag har varit hemma på besök två dagar. Helt underbart att se Sverige i vårblomm! Men det blev inte ett så kul. Var så sjuk under hela tiden hemma. Och är fortfarande sjuk. Gjorde så att Niklas fick flyga till både Köpenhamn och Oslo i morgon. Annars hade han bara flugit till Oslo.
Ville verkligen hem till Sverige igen nu när det är vår. Att se alla tusilagos och ett soligt och varmt Sverige är väldigt lockande.

Nu ligger jag deckad i sängen. Har haft feber och näsan rinner som en kran och mått riktigt pyton i mellan åt. Ska till läkaren i morgon och få intyg på att jag är sjuk. Man måste ha det från dag 1 när man jobbr för ett lettisk bolag.
Kommer hem till sverige igen på fredag igen och för hoppningsvis är jag frisk då!

Kommentarer
Postat av: ParisLisa

Hej brorsan!
Hoppas att du mår bättre! Hör av dig när du är i Stockholm igen så bestämmer vi nåt angående nya bloggdesignen.
Stor kram!
Ps har du sett kommentaren från Mathieu? Jag visade honom din blogg.

2008-04-08 @ 22:08:09
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0