Cancelled...

Skulle ha flugit till Oslo idag men som ni kan lista ut blev flighten inställd. Planet som hade varit i Köpenhamn på morgonen hade fått problem med elen på planet så när dom landade här i Vilnius så var teknikerna tvungna att titta på planet. Till en början var det bara en försening, men efter en timmes väntande i planet berättade dom att dom behövde åtminstånde 2 timmar till. Så vi åkte tillbaka till kontoret och efter ytterligare en timmes väntande fick vi beskedet om att flighten blivit inställd. 103 passagerare som var tvungna att hitta en annan väg till Oslo. Dom på kontoret jobbade förbrilt för att hitta en lösning men det fanns inga lediga plan tyvärr och teknikerna behövde mycket mer tid. Planet skulle flugit till Milano efter oss, men jag vet inte om äen denna flight blev inställd. Därför har jag inga roliga bilder idag tyvärr.
Men när jag skulle åka till jobbet såg jag 3 brandbilar som hade utryckning. 2 vanliga och en stegbil. Anledningen till att jag skriver om detta är att segbilen var ganska gammal, typ från 1940-talet. Så trots att den körde med blåljus och fullgas körde min taxi om bilen som kanske hade en topphastighet på 40 km/h. Hoppas inte det var några som var fast högt upp i ett brinnande hus för gå kan det ha gått illa...

Flyger till Köpenhamn och Oslo i morgon så då fixar jag lite nya bilder.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbigt med inställd flygningar... =) Hoppas min pilot kommer hem snart tryggt och säkert!

2008-04-28 @ 20:45:14
URL: http://peterochjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0