IDOL 2008

Nu tycker jag alla som bor hemma i sverige ska ta och rösta på sveriges nästa idol: Jenny Karevik!
Jenny  är syster till en god vän till mig och hon har nu lyckats bli en av dom 16 som gått vidare till den direktsända tävligen! Vet inte vilken tid det börjar i idag men jag hoppas inte inlägget är för sent.

Hon är helt suverän och jag hoppas verkligen att hon ska gå vidare och vinner hela skiten. Så  kolla på programet och se hur bra hon är och framför allt RÖSTA! Här kommer röstinfo som jag tagit från tv4. Eftersom jag inte kan ringa ska jag i alla fall skicka iväg ett par sms och det tycker jag ni också ska göra!


Jenny Karevik, Stockholm, 24 år
Licence to kill
Telefonnummer: 099-414 04
Sms: skicka JENNYK till 72 400


Jag och Therese hejar på dig Jenny!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tittade på Idol för första gången för att rösta på Jenny efter din uppmaning. Hon sjöng mycket bra tycker jag, jagröstade flera gånger på henne. Resultatet har inte kommit ännu men jag hoppas det gick bra för henne. Ha det så bra!/Mamma

2008-09-29 @ 22:30:32
Postat av: Mamma

Hej igen, hon gick ju vidare men det var tufft. Ska försöka rösta på onsdag igen, om jag är hemma./Mamma

2008-09-29 @ 23:22:48
Postat av: Bosse

Hamnar min blogg som länk hos dig så kommer jag lägga en röst.

;-)

2008-09-30 @ 07:20:03
URL: http://snubbelfot.wordpress.com/
Postat av: ParisLisa

Halla halla, har du lagt ner bloggen eller? ;)



Kram syrran!!!

2008-10-12 @ 22:57:53
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: en som drömmer om att bli pilot

Jätte bra blogg. Intressant... Mycket intressant. Fina bilder också!

Tack för att du gjorde denna blogg!

2011-12-29 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0