Get Smart

Då är vi tillbaka från filmen. Och den var riktigt rolig! Kanske kan bero på att jag gillar dom flesta typer av agent filmer. Men oavsätt om man är ett tvättäkta agent-films fan så är det definitivt en rolig film som bör ses. Förvånansvärt mycket action i filmen men till det possitiva. Trodde att det skulle vara lite budget film över det men man såg att det var en hel det pengar som man lagt ner på filmen. 

Dom har också ganska roliga affisher. Två olika typer som ser snudd på lika dana ut.

När jag googlade för att hitta bildena såg jag även att filmen är en nyproduktion av en serie från 1965 med samma agenter. Alltid lär man sig nått nytt...

Orginalserien från 1965

För övrigt är det väldigt billigt att gå på bio i Vilnius och det är inte dubbat vilket är skönt. En biobiljett kostade 16 LTL vilket är 44.80 SEK!!! Jag och Therese gick på bio och ändå blev det billigare än om jag hade gått själv i Sverige! Känns helt klart värt att gå när det är så billigt!

Slutsats:
Filmen - ♦ ♦ ♦ ♦
Priset  - ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Allt       - ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Kommentarer
Postat av: mahi

Tjeenare,



det är så att jag ska också studera på lidiar, tänkte kolla om du skulle vilja adda mig på msn , lr något liknande så kan jag ställa frågor till dig om skolan om detta är lugnt?



Mvh

2008-09-10 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0