Erik lyser med sin frånvaro...

Jag har inte glömt bloggen även om så kan verka. Jag håller på med ett inlägg men som jag behöver lite mer tid till samt att en del engergi går till planerandet av flytten. Jag håller även på och letar efter bil just nu som jag hade tänkt ta med mig över till Riga. Det lutar åt en volvo s40, lagom stor, men inte allt för stor. Har hittat en som verkar intressant och hoppas kunna kolla på den nu på lördag.

Vi har ännu inte hittat någon lägenhet i Riga än men vi har kontaktat ett företag som tagit fram förslag på lägenheter som skulle kunna passa oss. Så vi får se hur det blir.

Flyger igen i övermorgon och hoppas kunna komma med det andra inlägget strax efter det. Är bara en del bilder som saknas.

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej Erik,



Jag har lite frågor till dig om AirBaltic, skulle kunna maila mig på (micke at resenatverket punkt se)



//Micke

2008-10-27 @ 19:00:37
URL: http://www.flygradar.nu
Postat av: Lisa

Hej brorsan! Vad kul att du bloggat lite, jag har saknat dig! Spännande med flytt och ny bil, och du en S40 lät ju inte sa tokigt..



Stor kram fran syster-yster

2008-10-28 @ 20:52:40
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej, det är jag igen! Har du sett att Sterling har gatt i knokurs?



"Sterling Airways file for bankruptcy today Oct 29 because of the financial meltdown. The airline, which is based in Denmark was unable to raise financial support for a restructuring program due to the collapse of the Icelandic financial system. Sterling won't be able to refund passengers who have bought tickets from the company Web site. The company, owned by Iceland's Northern Travel Holding, operated low-frills flights within Scandinavia, and between Scandinavia and a range of European destinations, including Brussels and Amsterdam"



Kram Lisa

2008-10-29 @ 10:29:01
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0