Måndag morgon i ett halv mulet Riga

Var och flög simmen igår och det gick bra, bara det att man var lite ringrostig. Otroligt hur fort man glömmer saker. Ska åka till flygplatsen igen om en halvtimma. Idag ska jag hämta ut min uniform, eller i alla fall delar av den. Efter det blir det ett nöd pass i simmen vilket ska bli kul men jag kommer nog vara ganska trött ikväll. Man brukar vara det efter dom här passen.

Fick byta hotellrum igår eftersom internet inte funkade i mitt gamla. Och jag är helt nöjd med det nya rummet. Dubbelt så stort, högst upp och utsikt över hela Riga!!!

image11
Rummet från dörröpningen.

image12
En dubbelsäng.

image13
Här står jag vid sängen och fotar.

image14
Och den otroliga utsikten!

Kommentarer
Postat av: Erica,

Låter spännande :)

2008-02-25 @ 10:19:29
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: ParisLisa

Ser fint ut!! Hoppas att allt ar bra med dig, David och Cristi halsar. Kram systeryster

2008-02-27 @ 21:43:20
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Flygingenjören

Så denna blogg är då inaktiv?

2011-03-10 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0