Grattis syrran!

Ville bara passa på att gratta min syster som fyller! Tänkte inte skriva hur gammal hon blir, kvinnor kan ju vara lite kinkig vad det gäller sånt;)

Och här kommer en liten bildparad i min systers ära!

En en gång GRATTIS LISA!






Min rumskompis Jes skrattar allt när han ser bild 3 och säger att jag och Lisa är så himla lika! Är vi verkligen så lika? Kan inte riktigt se det... 
Om en timme ska jag sticka iväg till jobbet för att ännu en gång flyga natt till Tel Aviv, ska bli kul, men kommer bli jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK brorsan! Nu blev jag alldeles rörd och fick lite tarar i ögonen!



Hoppas att flygningen gick bra! Och hall tummarna för att allt gar som planerat pa torsdag sa att vi hinner ses pa Arlanda! :)



Stor kram fran syrran

2009-03-30 @ 21:16:44
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Abbe

Tjenare vännen!

Jag tänkte ta en utbildning på lidair precis som dig, men jag skulle behöva lite råd från dig.

kan du adda mig på msn eller skirv ett mail till min email address "[email protected]"

Flyg försiktigt ;)

2009-04-04 @ 14:41:59
Postat av: Lisa

Hej brorsan! NU far du ta och uppdatera. Jag är trött pa att se mitt eget ansikte varje gang jag tittar in ;)



Vi kanske kan jobba lite pa din bloggdesing när vi är tillsammans i Warszawa?



Kram syster yster

2009-04-13 @ 15:32:21
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0