Tillbaka en sväng i Riga...

Då var man tillbaka en dag i Riga... Ända anledningen till det är att AB har klantat sig! Jag var tvungen att göra om min OPC (uppflygning inom bolaget) bara för att kontrollanten jag hade ej var godkännd att göra den typen av check... Lite irriterande att behöva åka hemifrån två dagar innan bara för det.
Hur som helst, jag flög min OPC idag och det gick galant. Självklart hade jag saker som kan bli bättre vilket jag också ska lägga på minnet men inga stora saker.

Eftersom att det varit jobbet som hade strulat till det var dom tvungna att betala mina biljetter till Riga och sen vidare till Vilnius. Ganska skönt, plus att jag fick sitta i buissnes class på vägen till Riga. Får se om jag får samma lyx ner till Vilnus också. 

Var hos "uniformstanten", alltså hon som fixar med våra uniformer, och fick reda på att min uniform ej var klar. Den kanske kan bli klar innan jag åker i morron annars skulle hon skicka ner den till Ville. Men jag kanske kan få med mig Jes och Niklas uniformer så att dom slipper vänta... Kanske tar så lång tid med min bara för att jag har lite udda storlekar, eller snarare små storlekar:)

Vad jag fick därimot var mina gradbetäckningar. Det funkar tillsvidare i alla fall. Jag måste ju inte ha kavajen.
  image15
Inte den bästa bilden, men man kan i alla fall se hur det kommer se ut när jag är på jobbet.

Skriver kanske i morron när jag kommit ner till Ville, annars skriver jag nån gång i vecka. Börjar ju flyga på fredag så jag skriver i alla fall på fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: ML

Var kom den där slipsen ifrån? Den kan väl ändå inte ingå i uniformen? Pardon my french. (har fått jobberbjudande på bt, men nu blir jag tveksam :)

2008-03-05 @ 08:02:19
Postat av: Erik

Kan tala om att slipsen är del av uniformen. Men är det slipsen det hänger på ska du nog inte ta jobbet!

2008-03-05 @ 15:54:29
Postat av: ML

He he, det var just det jag menade :-D

Nu är det ju inte det som det hänger på som tur är...men den kunde ju varit snyggare...

Blogga på, kul att läsa!

2008-03-05 @ 17:50:06
Postat av: ParisLisa

Snygging!!!!

2008-03-05 @ 21:33:59
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0