Hellooo Vilnius!

Då var man klar med jobbet i Riga och har flyttat vidare till Vilnius.

Sitter på hotellrumet och har det bra för tillfället. Väntar på att Jes ska komma tillbaka från Gatwick så vi kan snacka lite om morgondagen.
Har fått en del saker gjorda fasten det inte känns som det. Var och hämtade upp Niklas och Jes uniformer, dock ej min egen. Får troligtvis den på tisdag enligt uniformstanten. Flög till Ville, träffade dom personer jag behövde träffa och fick alla papper i ordning.
Så det är lite saker gjorda i alla fall. När jag kom till Vilnius köpte jag ett telefon kort laddat med en viss summa pengar på. Hela kalaset gick på 5 Litas ~ 15 kr. Hur det kan vara så billigt fattar jag inte. Sen får man se hur länge pengarna räcker men ändå.

Jag hoppas vi får möjlighet att kolla på lägenheten i morron. Skulle vara bra, även om det bara är jag och Jes. Tror nog Niklas kan lita på oss.


Kommentarer
Postat av: ParisLisa

Vad ska du ha pa dig pa fredag da?? Om du inte har fatt uniformen alltsa?

2008-03-05 @ 23:15:45
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag får ha på mig det som jag har fått, dvs det på bilden i tidigare inlägg.

2008-03-06 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0