Tiden bara rinner iväg...

Såg just nu när jag loggade in att det var över en vecka sen jag skrev något. Inte allt för bra presterat av mig tyvärr. Jag är själv en flitig blogg läsare och följer noga ett flertal men något jag aldrig kan göra(förutom ytterst få tillfällen) är att skriva ett väldigt kort inlägg. Jag vet inte vad det beror på men det blir alltid som ett kapitel ur en roman. Det i sin tur gör att jag får svårt att hitta orken att skriva. Det är konstigt att jag själv tvingar mig att skriva så mycket att jag sen inte orkar. kostigt!

Nu, har jag skrivit av mig och kan berätta lite vad som hänt sen sist. Som ni kanske har sett tog min flickvänn studenten och redan morgonen efter satt vi på flyget tillbaka till Vilnius. Hon har nämigen fått jobb här nere på ett svenskt callcenter där hon har kundkontakt med flera företag. Just nu jobbar hon med Homeenter, dom som man får reklam om i brevlådan om att köpa 5 filmen men betala för 1 osv. Hon har bara jobbat där 2 dagar än så länge men verkar tycka att det är kul i alla fall.

Medans Therese har varit flitig har väll jag mest legat på soffan. Till hennes student hade jag ledigt 3 dagar när jag kom tillbaka skulle jag jobba 3 dagar men mitten dagen blev ändrad till ledighet så att jag inte skulle passera mina 100 timmar på 28 dagar. Efter det har jag varit ledig ytterligare 3 dagar vilket gör att jag klättrat på väggarna idag av utråkning. Men i morgon flyger jag till Paris, lördag till Milano och på söndag till Oslo. Sen har jag två standbyer innan jag är ledig igen. Lustigt nog kommer min syster att vara på CDG i morgon samma tid för att flyga till sverige där hon ska spendera midsommar med mamma och pappa. Så hon skulle hålla ögonen öppna efter ett baltic plan.

Nä, nu ska jag sova. Är en dag i morgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0