Sjuk igen...

Då har man lyckats bli sjuk igen. Bara vanlig förkylning men tillräckligt för att inte kunna flyga. Var hos doktorn igår för att kunna få intyg på att jag är sjuk och inte bara "skolkar". Här måste man ha sjukintyg från dag 1 oavsätt anledning man är borta. Flög till London kvällen innan (ska skriva om det med) och hade ganska svårt att tryckutjämna och igår nös jag konstant hela dagen... Så det skapar lite problem om man ska jobba med det jag håller på med. 
Tillslut fick jag åka hem efter 2 timmar, 1 blodprov och 3 resept senare med ett återbesök på fredag! Har ni någonsin hört nått sånt! Ett återbesök för en förkylning... Fick även docktorns visitkort och hon sa att jag skulle ringa om jag började känna mig sämre! 
Jag skulle inte behöva åka tillbaka på fredag men hon har mitt sjukintyg som gislan... Så det är bara att åka tillbaka på fredag igen...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya pa dig brorsan! Och hor av dig om du behover hjalp med Barcelona.

Kram syster yster

2008-07-24 @ 01:24:51
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0